Obsah 01/2018

22.01.2018 00:00

Počet strán: 21

Počet článkov: 11

Tip mesiaca: Prepočítavam...

 

OBÁLKA

A lá Pixabay na tému Sneh nikoho neurazí, vcelku sa na ňu dobre hľadí. Prvé, čo mi pri nej napadlo bolo, že by som sa do toho kopca fakt štverať nechcela :D

 

EDITORIÁL

No klasika - novoročný a plný (ne)predsavzatí :D Šéfová trošku nadvihne pokrievku a vy nahliadnete do zákulisia Abdonu na rok 2018...mňam! Okrem toho motto na ďalší rok je veru neotrepané - Lietam ako špinavá handra...noooo, len tak ďalej :)

 

TÉMA MESIACA

Sneh - téma mesiaca ako vyšitá pre január, aj keď to teda vôbec nie je, čo bývalo. Marrrqui nám predstaví svoju skrz-naskrz originálnu poéziu Pokrývka. Romanus Von Rayne zas báseň Spoza mreží. Mysliteľská ako autor :) Nasledujú dve prózy, kde som zvádzala skutočne boj o titul Tip mesiaca...nakoniec vyhrala druhá, ale tesne tesne. Tomáš Beník sa v príbehu Moja strastipná púť skutočne odviazal. Nikdy mi nič od neho neprišo takto tragickovtipné, že som miestami ležala pod stolom...Bravó! Denisa Kancírová Tomášovi kontruje sci-fi Prepočítavam… Je to presne ten typ príbehu, kde nemáte všetko pod nosom, ale musíte zapojiť mozgové bunky...nápad perfektný (mňa by to ani nenapadlo). Tlieskam a gratulujem k titulu Tip mesiaca :D

 

VLASTNÁ TVORBA

Naša stálica Bianka Knutová prezentuje dejové zamyslenie Môj talizman a báseň Šťastie. Báseň jednoznačne zaujala viac - Let’s do this, Bianka :) Tomáš sa nám rozpísal a prezentuje aj svoju báseň Návrat...žeby ako kompenzáciu nedodaného seriálu? Ako fanúšička Bystrianskeho hlasno protestujem...

 

SERIÁL

MetaLenka s Upířími sestrami láme rekordy vytrvalosti - je tu 24. kapitola s názvom Démon a očko… Výsluch Chrisa toho moc nepriniesol, avšak aspoň Hardyho urputné hľadanie príčiny Anninho stavu sa pohlo z miesta (má v tom prsty démon menom Crahgan). Kate v hoteli ubytuje Redfieldových ľudí….ajajaj

 

BYLINKY/NEBYLINKY

Faliane Simen predstavuje Pagaštan konský, notoricky známy strom, odkedy sme boli deti. Liečivé účinky, resp. fakt, že vôbec je liečivý, až tak známe nie sú. Mne osobne učaroval obrázok jedlého gaštana, ktorý vyzerá ako prerastená mariška :D

 

AMATÉRSKE PRÍBEHY

Klarisin príbeh Rande ma zaujal faktom, že autorka ho rozpráva z pohľadu chlapa. Tam ale všetka originalita končí a nastupuje tvrdé klišé - On si vyhliadol Ju, Ona je prsatá blondýna, on ju pozve na rande, ale pri troche konverzácie zistí, že síce pekná, ale krása nestačí. Zavolá jej taxi domov, keďže už toho popila viac než dosť. Pri hľadaní adresy natrafí na jahodové kondómy a tak mení prvotnú myšlienku nechať ju odísť samu...pokračovanie? Priložený link, ale ja som chuť kliknúť naň nemala. Možno vy?

 

-Falianka-

 

Kontakt

Časopis Abdon

casopisabdon@gmail.com

Vyhľadávanie

© 2012 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webu zdarmaWebnode