Krátka ukážka

28.08.2012 10:22

Na nabudenie, ponúkame malú ukážku :)

Ale potom si mama našla frajera. Ožrana s cigaretovým dychom, s kruhmi pod očami. Ten ma mlátil ako žito. Len tak, bez dôvodu. Bil ma, lebo sa mu páčilo mať moc nad inými. Mala som asi dvanásť a vtedy som znenávidela mužov. A čo spravila moja mama? Zastala sa ma, keď som plakala a prosila, aby ma nebil? Neurobila nič. Povedala mi, že jej má dať pokoj a že sa s tým mám zmieriť.

Ale ja som sa nezmierila. V škole sa mi zhoršil prospech a nebavilo ma to tam. Decká sa mi smiali a robili mi zle, lebo som si nemala za čo kúpiť nové oblečenie. Deti vedia byť občas kruté. Ale krutosť je, tak sa mi zdá, ľudská prirodzenosť.

Tak som chodila poza školu. Našla som si pochybných kamarátov, s ktorými som fajčila a pila. Asi v štrnástich som začala brať drogy - začala som s fajčením marihuany. A veľmi rýchlo som prešla na tvrdé... Stala sa zo mňa narkomanka - bez drog som mala depresie a bola som nervózna. A pichnúť si ihlu a túlať sa po uliciach, to bol pre mňa únik od reality. Myslela som si, že vďaka maminmu frajerovi som spoznala peklo. Ale mýlila som sa. Peklo sa pre mňa začalo, keď som sa stala závislou.

Z dna – príbeh Robyn Grayovej

(autor: Simona Gray)

Kontakt

Časopis Abdon

casopisabdon@gmail.com

Vyhľadávanie

© 2012 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode