Krátka ukážka 3/2013

21.02.2013 23:24

Na ochutnávku do marcového čísla opäť zo seriálovej dielne.

„Dobré ráno,“ povedal a zazíval, „alebo je už viac?“

„Skoro jedenásť,“ odvetila som, „chceš kávu?“

„Budem ti za ňu vďačný,“ poznamenal. „Ako sa cítiš?“ Pozorne sa na mňa zadíval tými slabohnedými očami, ktoré ma privádzali do rozpakov.

„V pohode,“ pozerala som do zeme, „a čo ty? Nie si unavený?“

„Som v pohode,“ znova zazíval, „ráno som sa na chvíľu zobudil. Spala si ako bábätko.“

Usmiala som sa a snažila som sa hľadieť všade inde, len nie na neho. Paul zostal sedieť na gauči a pozoroval ma.

„Vieš...“ začal, „tam, kde pracujem, potrebujeme servírku... a tak mi napadlo, že ak by si chcela pomôcť nájsť prácu, môžeš to tam skúsiť.“

„Prečo to robíš?“ spýtala som sa ho.

Čudne na mňa pozrel. „Čo robím?“ opýtal sa.

(Z dna - Príbeh Robyn Grayovej, autor: Simona Gray)

Kontakt

Časopis Abdon

casopisabdon@gmail.com

Vyhľadávanie

© 2012 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode