Niečo do pléna

26.04.2013 18:25

Zdravím všetkých, ktorí zavítajú na našu stránku a prečítajú si náš časopis :).

Nebudem klamať, ak napíšem, že je toho veľa a človek nestíha. Nielen ja ako šéfredaktorka, ale aj ostatní prispievatelia. Snažíme sa vždy dať dokopy nejaké nové príbehy a potešiť vaše oči aj dušu. Nápadov mám veľa, ale času a ľudí málo. Ak ste si všimli (a ak nie, tak sa práve dozviete), tak od budúceho čísla bude náš časopis dostupný aj inde. Pôvodne som chcela použiť uložto.sk, ale možno to bude iná stránka. To sa ešte uvidí.

Stále prebieha Jarná súťaž. Dúfam, že sa aspoň niekto zapojí. ;)

Plánované projekty alebo niečo tomu podobné. No, ak mám niečo prezradiť, tak ani neviem, kde začať. Črtá sa možnosť novej rubriky, teda možno aj dvoch, šlo by o recenzie a nejaký ten cudzojazyčný text. V zákulisí chystáme jeden veľký projekt, na ktorom sa podieľajú niektorí naši autori. O čo ide? Mám pokušenie to sem napísať, ale nie som si istá, či to nie je skoro. .......... Hm ......... Asi je čas. Mala by som ísť s farbou von, ako sa hovorí. Píšeme zbierku príbehov, ktoré sa odohrávajú v jednom fantasy svete. Sme asi tak v polovici, tak na výsledok si musíte ešte počkať. Držte palce, nech sa nám podarí zohnať vydavateľa. ;) Ďalším z nápadov by bolo zorganizovať súťaž o najlepší blog roku (žeby toho minulého?). Ak máme záujemcov, napíšte nám. Možno začneme aj s predajom tričiek s logom časopisu. Táto stať je stále otvorená a začnem nad ňou rozmýšľať až ku koncu mája.

To by bolo asi všetko. NIečo som prezradila, niečo nie a niečo len načrtla. O týždeň tu bude májové vydanie, tak sa traste a tešte. Možno vám práve toto vydanie zmení život ;) alebo zmení pohľad na život.

Porúčam sa.

-DNA-

Kontakt

Časopis Abdon

casopisabdon@gmail.com

Vyhľadávanie

© 2012 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode