Krátka ukážka 4

21.11.2012 18:38

Ukážka zo štvrtého čísla časopisu:

"Scott sa doširoka usmial a stiahol si z chrbta svoj veľký blaster. Pred nami sa pri malom pramienku napájalo zviera pripomínajúce leoparda. Malo sýto-oranžovú pokožku, no žiadnu srsť. Miesto chvostu mu z tela trčalo dlhé chápadlo ako u všetkých zvierat, ktoré sme doteraz stretli. Oči mu svietili výraznou jantárovou farbou a pozrelo priamo na nás. Netrvalo dlho a naokolo sa ozval nepríliš hlučný zvuk zbrane. Scott zasiahol tvora do zadnej nohy a náraz laseru rozkrútil zviera ako ľahunké pierko v nemilosrdnom víchri. Lesom sa rozľahlo bolestné zakňučanie a následný rev. Tvor sa rozbehol preč aj napriek tomu, že mal prestrelenú jednu z nôh.

Neváhal som, vytiahol svoju dýku a rozbehol sa za ním. Šprintoval som skrz les, ladne som preskakoval hrubé korene stromov vyčnievajúce z pôdy, šikovne som sa uhýbal dlhým konárom, ktoré viseli až po zem. Každou sekundou som sa približoval k ranenému vystresovanému zvieraťu, ktoré vzalo nohy na plecia. Chcel som čím skôr ukončiť jeho trápenie. Pridal som ešte viac. Zrazu sa les začal premieňať na lúku obklopenú hustými nepriehľadnými kríkmi a vysokými rastlinami, ktoré pripomínali obyčajnú trávu. Zviera sa predo mnou chcelo schovať a rozbehlo sa priamo k nim. Bol som za ním len pol metra, keď vtom skočilo rovno do kríkov. Hodil som sa po ňom a v poslednej chvíli zachytil jeho trup. No už bolo neskoro."

Som iba človek

(autor: Dan)

Kontakt

Časopis Abdon

casopisabdon@gmail.com

Vyhľadávanie

© 2012 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode